Hírek
ápr
08
Mit szedjünk a téli hónapokban?
Mit szedjünk a téli hónapokban - elefantpatika.hu

A D-vitamin, a szelén és a C-vitamin csak néhány azok közül a fontos tápanyagok közül, melyek szükségesek a megfelelő immunválaszhoz. Azonban egyáltalán nem könnyű elegendő D-vitaminhoz hozzájutni, különösen a sötétebb hónapokban, késő ősztől kora tavaszig. Ilyenkor a Nap állása sem kedvező, és persze mi sem töltünk elég időt a szabadban. Az élelmiszereinkben sem található elég D-vitamin.

A D-vitamin zsírban oldódó, vagyis zsiradék szükséges ahhoz, hogy felszívódhasson. A D-Pearls előállításánál a biológiailag aktív D3-vitamin hidegen sajtolt olívaolajba kerül, hogy a felszívódása a lehető legjobb legyen. A kisméretű, lágy zselatinkapszulát Dániában gyártják, szigorú gyógyszerészeti szabályok alapján.

Így lesz hatékonyabb a tápanyagbevitel!

C-vitaminhoz viszonylag könnyű hozzájutni, hiszen sok friss zöldség és gyümölcs tartalmazza (pl. a kivi, a brokkoli, az eper, a citrusgyümölcsök, a paprika, a savanyú káposzta), de ha emelni szeretnénk az elfogyasztott mennyiséget, a Bio-C-Vitamin nagyszerű megoldás lehet. Minden tabletta 750 mg C-vitamint tartalmaz, méghozzá jól hasznosuló kalcium-aszkorbát formában, mely nem savas és a gyomrot is kíméli.
Sokkal nehezebb elegendő szelént biztosítani a szervezetünknek pusztán az ételeinken keresztül. Az élelmiszerek szeléntartalma ugyanis a termőföldtől függ, és Európa nagy részén, így hazánkban is szelénhiányos a talaj. Ennek következménye, hogy az élelmiszerek is szegényebbek szelénben. A szerves szelént tartalmazó, szabadalmaztatott szelénélesztő, a SelenoPrecise kimagaslóan jó felszívódású.A Bio-Szelénium+cink+vitaminok étrend-kiegészítővel nem csak szelént, de cinket is juttathatunk a szervezetünkbe, ez utóbbi tápanyag szintén nélkülözhetetlen az immunrendszer megfelelő működéséhez.
Forrás: Pharmanord.hu

Leave a comment